HERR BARTZOPOULOS, GUTEN MORGEN …
ΟΙ ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ...
Ο γγ συντονισμού της κυβέρνησης, Δημήτρης Βαρτζόπουλος (φωτογραφία αρχείου).
Η Ελλάδα κυβερνάται από εκλεκτό team … ψυχιάτρων, με βιτρίνα την κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου. Το teamγνωρίζει πάντα τις κόκκινες γραμμές της κοινωνίας και βέβαια την επόμενη κίνηση στην σκακιέρα. Ρεπορτάζ πάντα με την σφραγίδα του Lobbystas.gr.
Ο Δημήτρης αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο στο ΑΠΘ, πήρε ειδικότητα στην Ψυχιατρική, εκπαιδεύτηκε σε ψυχοθεραπευτικές τεχνικές και εργάσθηκε σε πανεπιστημιακές κλινικές της Βόννης και της Κολωνίας. Είναι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Βόννης και έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με θέματα Νομικής Ψυχιατρικής. Διατέλεσε πρόεδρος της τοπικής οργάνωσης ΝΔ Βόννης και πρόεδρος της ΝΟΔΕ- ΝΔ Δυτικής Γερμανίας. Η σύζυγος του είναι γερμανίδα. Είναι επικεφαλής της γενικής γραμματείας που έχει σαν σκοπό το συντονισμό του κυβερνητικού έργου. Δίνει λόγο αποκλειστικά στον πρωθυπουργό και παρεμβαίνει εξ ονόματός του στις λειτουργίες των υπουργείων αναλαμβάνοντας ακόμη και ρόλο μεσολαβητή ή διαιτητή σε διενέξεις και διαφωνίες. Συνεργάζεται απευθείας με τον Χορστ Ράιχενμπαχ, που είναι επικεφαλής της Task Force, παρακολουθώντας το έργο της κυβέρνησης και προσφέροντας τεχνογνωσία σε μια σειρά από κρίσιμα ζητήματα και πολιτικές αποφάσεις, κυρίως σε ό,τι αφορά την αναδιάρθρωση της δημόσιας διοίκησης. Αυτά λοιπόν είναι τα γνωστά, αυτά που προέρχονται από το βιογραφικό του και όσα έχουν δημοσιευτεί.
Επίσημα στο παιχνίδι «μπήκε» με την υπηρεσιακή κυβέρνηση Πικραμένου όταν ανέλαβε υφυπουργός Υγείας. Και τώρα στο ζουμί του ρεπορτάζ.
Εκλεκτό team ψυχιάτρων με την άτυπη συνδρομή «πανεπιστημιακών υποδομών» παρακολουθεί σε καθημερινή βάση τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα. Το team αποτελείται από Γερμανούς Αμερικανούς και λοιπούς εκλεκτούς επιστήμονες. Οι περίφημες κόκκινες γραμμές είναι το project, που με τη σειρά τους οι Έλληνες πολιτικοί περνούν στα αυτιά της κοινωνίας.
Αυτοί καθορίζουν το παιχνίδι για να μην σκάσει η βόμβα της κοινωνίας. Ανάλογα με την εξέλιξη των καταστάσεων στην Ελλάδα διαμορφώνουν τις «οδηγίες» για το τι παραμύθι θα «παπαγαλίσουν» οι πολιτικοί και τα media.
Αυτή είναι η εισαγωγή της αποκάλυψης του Lobbystas.gr σήμερα, περιμένοντας στα «χαρακώματα» για τις πρώτες αντιδράσεις. Βήμα βήμα θα παρουσιαστούν ντοκουμέντα για το πώς η Ελλάδα κυβερνάται από team ψυχιάτρων με βιτρίνα τους Έλληνες πολιτικούς…
ΟΙ ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ
Ιδού πως ένα καθώς πρέπει καταπιεστικό καθεστώς επιβάλλει - δημοκρατικώς και επιστημονικώς - τις απόψεις του και αποφεύγει τις όποιες αντιδράσεις του λαού του.
Τεχνικές προπαγάνδας που εφαρμόζει η κυβέρνηση: αναγνωρίζετε κάποιες απ αυτές;
Ad hominem: Επίθεση στον άνθρωπο και όχι στα επιχειρήματά τουAd nauseam: Επανάληψη του ίδιου επιχειρήματος (“μέχρι ναυτίας”) σε μορφή σλόγκαν μέχρι να γίνει πιστευτό. Λειτουργεί καλύτερα οτάν τα μέσα ενημέρωσης είναι περιορισμένα και ελεγχόμενα.Επίκληση αυθεντιών: Όταν διάφοροι “ειδικοί” υποστηρίζουν αυτό που η προπαγάνδα θέλει να αποδείξει ως την μόνη αλήθεια
Χρήση φόβου: Εδραίωση αισθημάτων αγωνίας και πανικού στον γενικό πληθυσμό συνήθως με την επίκληση ενός ανώτερου εξωτερικού μεγάλου κινδύνου
Χρήση στερεότυπων και προκαταλήψεων: Εκμετάλλευση προκαταλήψεων του κοινού- στόχου για επίταση των φόβων και αντιπαθειών τους συνήθως με χρήση αναπόδεικτων συσχετισμών. π.χ. ΌΛΟΙ οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι τεμπέληδες, ΟΛΟΙ οι μετανάστες είναι παράνομοι.
Πολύ Μεγάλα Ψέματα: Το ψέμα είναι τόσο μεγάλο και παράλογο ώστε αυτός που το ακούει να συμπεράνει ότι αποκλείται να λέγεται ένα τόσο μεγάλο ψέμα σε όλο τον κόσμο τόσο ξεδιάντροπα, ώστε τελικά να το πιστέψει.
Μονόδρομος: Αφού όλοι το κάνουν, κάντο κι εσύ ως την μόνη δυνατή πιθανότητα επιτυχίας (χρήση ψυχολογίας της μάζας)
Άσπρο-Μαύρο: “Αν δεν είσαι μαζί μας, είσαι εχθρός μας”.
Ο Απλός Άνθρωπος: Η θέση της προπαγάνδας παρουσιάζεται ως η θέση του απλού ανθρώπου ώστε ο τελευταίος να νιώσει ασφάλεια και να ταυτιστεί με αυτήν.
Δαιμονοποίηση της Αντίθετης ‘Αποψης: Οι έχοντες άλλη άποψη εμφανίζονται ως τρελλοί ή κακοί
Παραπληροφόρηση: Παραποίηση Στοιχείων, Μοντάζ Φωτογραφίων, Μοντάζ Ομιλιών και Δηλώσεων, Τεχνητό κλίμα ευφορίας: Επιβραβεύσεις από ξένες εξουσίες κλπ.Αποκοπή Φράσεων: Επιλεκτική χρήση φράσεων του αντιπάλου για την αλλοίωση του νοήματος και της πρόθεσης τους
Ύψωμα Σημαίας: Επίκληση πατριωτισμού ακόμη και για ενέργειες τελείως παράλογες ή άσχετες με την έννοια του πατριωτισμού
Αστραφτερές Γενικεύσεις: Όμορφα λόγια με κενό ουσίας και περιεχομένου
Μισή Αλήθεια: Απόκρυψη της πλήρους εικόνας, π.χ. ποσοστιαία μείωση ελλείμματος χωρίς παράλληλη αναφορά στην ανεργία ή στο χρέος.
Επιτηδευμένες Γενικότητες: Χρήση ασαφών στόχων ώστε να αποφευχθεί η ευθύνη σε περίπτωση αθέτησης.
Ευφημισμοί και Δυσφημισμοί: χρήση “ταμπέλας”. π.χ. χρήση της λέξης φιλελεύθερος (ποιός δεν είναι φίλος της ελευθερίας;!) ως ευφημισμός για να υποδηλώσει κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό που είναι η “φιλελεύθερη” πολιτική ή π.χ. χρήση της λέξης συντηρητικός για να αποδειχτεί οπισθοδρομισμός κ.α.
Φορτισμένες Λέξεις: Λέξεις που σημαίνουν κάτι πολύ περισσότερο από αυτό που μπορεί να είναι π.χ. απλές αλλαγές ονομάζονται μεταρρυθμίσεις
Αρνητικοί Χαρακτηρισμοί: Χρήση χαρακτηρισμών που εμπεριέχουν λογικό σφάλμα αλλά δημιουργούν συνειρμούς που ευνοούν αυτό που η προπαγάνδα θέλει να αποδείξει.
Υπεραπλούστευση: Χρήση γενικεύσεων για την περιγραφή περίπλοκων κοινωνικοοικονομικών προβλημάτων
Εκλογίκευση: Χρήση ασαφών και ευχάριστων φράσεων για την την εκλογίκευση παράλογων φαινομένων
Λογική Πλάνη: Χρήση αδιαμφισβήτητης αλήθειας που ωστόσο είναι άσχετη με το προκείμενο
Επανάληψη: Χρήση ίδιας φράσης κάνοντας “πλύση εγκεφάλου” ώστε να αδυνατεί ο εγκέφαλος να σκεφτεί κάτι διαφορετικό. Συνήθως συνδέεται με την χρήση σλόγκαν.
Συνειρμική Μεταφορά: Χρήση συμβόλων, φράσεων με θετικό συνειρμό, π.χ. ανάπτυξη που είναι εκ φύσεων κάτι θετικό, για την αποδοχή δυσμενών μέτρων
Υπόνοια: Σε συνδυασμό με την προηγούμενη τεχνική, αφήνεται να εννοηθεί ότι η ανάπτυξη θα είναι για το καλό των πολιτών, κάτι που θα ήταν αδύνατον να γίνει αποδεκτό αν γινόταν σαφής εξήγηση του τι ακριβώς σημαίνει ανάπτυξη και ποιους θα ωφελήσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου